top of page

Yapay Zekâ Çağında Marka Olmak: Şirketiniz Nereden Başlamalı?

  • Damla Akarsu Aydın
  • 4 gün önce
  • 1 dakikada okunur


Yapay zekâ, sadece bir teknoloji olmaktan çıkıp iş yapma biçimlerini, toplumsal beklentileri ve marka algısını dönüştüren bir ekosisteme dönüştü. Jonathan Crary'nin 24/7 dünyasında, uykusuz kalan bir zihnin bile tüketici olarak konumlandığını görürken; markaların bu süreklilik baskısına nasıl dahil olduklarını sorgulamamak artık bir eksiklik.

Markalaşma, artık sadece görünmekle ilgili değil. Bir stratejiye sahip olmakla da değil. İçinde bulunduğun dünyayı okuyarak, kendine ait bir dil yaratmakla ilgili. Bu da ancak yapay zekâ gibi büyüyen sistemleri kendi marka hafızanla işleştirerek mümkün oluyor.

Bugün ChatGPT bir içerik üretiyor, Midjourney görsel tasarlıyor. Ama bu, senin markanın sesi oluyor mu? Bu sorunun cevabı hala senin stratejine bağlı. Çünkü yapay zekâ, kendi başına bir fark yaratmaz; doğru ellerde bir anlam kazanır.

Moda ve tasarımdan sağlık ve eğitime kadar her sektörde yapay zekâ farklı konuşur.

  • Moda bir stil tahminine,

  • Sağlık erken teşhise,

  • Eğitim ise öğrenme biçimlerinin uyarlanmasına odaklanır.

Her marka kendine şu soruyu sormalı: "Ben bu dönüşümü nereden okuyorum?"

Yapay zekâ ile marka olmak, "trendleri takip etmek" değil. Aslında tam tersine: kendi algoritmanı kurmak demek.


 
 
 

Comments


Mail listemize katılın

Kreatif yazılarımızdan haberdar olun!

kreatif paketler:

Yaratıcılığın Kolektif Gücü™

Labu COMMUNITY

Facebook

Instagram

Linkedin

Youtube

 

DEPARTMENTAL COMMUNICATIONS

Head Office: selam@labu.com.tr

Menagement : menajer@labu.com.tr

Carrier Office: job@labu.com.tr

Financie Office: yasemin@labu.com.tr

Head Office: +90 312 280 LABU

Ankara Office : +90 501 126 96 70

İstanbul Office : +90 545 573 16 33

Izmir Office: +90 537 593 73 32

Samsun Office: +90 501 126 96 70


Labu Dijital Medya Prodüksiyon ve Reklamcılık Ticaret Limited Şirketi

 

Labu Ajans
google-partner-logo
meta-ads-business-partner-labu-agency
wix-turkey-partner

TURKEY
PARTNER

© Copyright 2017 - 2023 All rights reserved.  LABU

bottom of page