top of page
crea-collective agency

Labu tek merkezli bir ajans şirket gibi davranıyor olsa da, kendi alanında uzman insanları proje bazlı toplayan bir "yaratıcıların kolektif kulübü" olma hayalindedir.

2000’li yıllarda bireysel maceralarımızla başlayan, 2016 yılında Labu ile devam eden yolculuğumuzda, bugün sektörümüzdeki en tecrübeli ve yenilikçi ekiplerden biriyiz. 2 yıldır müşterilerimizi dinliyor, ve tam hizmet ajans çözümlerimizi "Neo Markalaşma" kapsamında sunuyoruz.

Temel Markalaşma Algoritması

Farkındalık Oluşturmak/Dikkat Çekmek
Part I: Attention Algorithms

  • Kurumsal kimlik materyallerinin kurgulanması ve tasarlanması (logo, kartvizit, antetli kağıt, cepli dosya vb..) 

  • Markanız için şirket ihtiyaçlarınıza ve konseptine yönelik web sitesi oluşturmak (tasarım/yazılım)

  • Sosyal medya yönetimi için; dijital tasarım, içerik oluşturmak,dikkat çekmek, bilgi aktarmak, takipçi toplamak, mailist oluşturmak.

  • Sosyal medya yönetimi ile dijital pazarlama entegrasyonu sağlamak ve danışmanlık hizmeti vermek.

  • Hedef kitlenize e-postalama yapmak (shout out system), SMS gibi anlık bilgi paylaşım hizmeti vermek.

  • Kurum içi ve dışı profesyonel sunum hizmetleri (tasarım/yazılım) vermek.

  • Merak uyandıran (teaser) reklam filmi yapmak, viral reklam çalışmaları, tanıtım videosu çekmek ve şirketler için gerekli prodüksiyon hizmeti vermek.​

 

 

 

Geçiş Algoritması
İlgi Uyandırma/Harekete Geçirme
Part II: Desire Algorithms

 

  • TV’de, radyoda, gazetede, dergide, internette, açık havada imaj oluşturma veya satış amaçlı reklam yapmak.

  • Firma lokasyonlarının (ofis, fabrika, depo gibi)  koseptine uygun ek konsept tasarımlar ve  uygun tabela tasarımları yapmak ve yerleştirmek

  • Şirket araçları ve demirbaşları için marka konseptine uygun araç giydirmesi ve giydirme işlemleri.

  • Ürününüzü satan satış noktalarına branding materyalleri (POP malzemeleri) yerleştirmek.

  • Editoryal tanıtımlar (advertorial) yapmak.

  • Medyada yer almak (coverage) için basın kiti, bültenleri oluşturmak göndermek ve basına röportaj vermek.

  • Markanızı (ürününüzü) denetmek, danışmanlık hizmeti vermek



 

 

Markalaşma Algoritması
Bilinirliği Artırma/Markalaşma
Part III: Branding Algorithms

  • Kısa radyo spotları, TV alt bantları, TV programlarına sunar-sundu sponsorlukları gibi tanıtım faaliyetleri yapmak ve reklam filmi çekmek.

  • Psikolojik sermaye araştırması hizmeti vermek

  • Kalite yönetim sistemleri danışmanlığı hizmeti vermek

  • Konumlandırma yönetimi danışmanlığı hizmeti vermek

  • Kurum içi sunum yönetimi danışmanlığı hizmeti vermek

  • İnovasyon yönetimi danışmanlığı hizmeti vermek

  • Kurumsallaşma yönetimi danışmanlığı hizmeti vermek

  • Müşteri ilişkileri yönetimi yapmak

  • İtibar yönetimi yapmak

uygulama

Karşılıklı toplantılarımızın ışığında marka stratejimizi oluşturuyoruz ve uygulamaya geçiyoruz.

derin analiz

Potansiyel müşterilerinize marka hikayenizi en iyi anlatabileceğiniz araştırmalarımızı yapıyor, kendi deneyimlerimizle sizin deneyimlerinizi harmanlıyoruz. 

giriş,gelişme,sonuç.

 

Kullanıcılar markanız ve ürünleri ile ne yapmak istiyor? Siz ne yapmalarını istiyorsunuz? Bu ikisi arasındaki uyum, başarının sırrı. İşinizle ilgili deneyimlerinizden yola çıkarak becerilerimizi hizmetinize sunuyoruz.  

brief

Sizi dinliyoruz. Ve yaratıcı önerilerimizle fikirlerinizi buluşturuyoruz.

3 Basit

ADIM

İTOB Organize Sanayi Web Sitesi Ön Analizi

- Web siteniz Mobil ve tarayıcı duyarlı arayüz mevcut değil,

 

- Uzun vadeli, standartlara uygun bir altyapı mevcut değil,

- Müşteri ve kullanıcı ihtiyaçlarına uygunluk konusunda yetersiz kalıyor.

- Aktif sosyal medya hesaplarına sahip olmayan bir kurum genç potansiyelini kullanma ve ilgiyi üstüne çekme şansı günümüzde çok az.

- Düzenli görsel ve yazılı içerik problemleri ile sıklıkla karşılaştığımız web sitenizde, bu sıkıntılar nedeniyle kullanıcılar tarafından “güncel olmayan web sitesi” sınıfına giriyor.

İTOB Organize Sanayi için Dijital Pazarlama Önerileri

Arama Reklamları

Kurum ile ilgili kimi kelime ve kelime öbeklerini arayan potansiyel müşterilere bu alanda ücretli/ücretsiz reklam verme imkanı tanır. Ücretli reklamlarda ödemeleri yalnızca reklamınız /tıkladığında yaparsınız. 

Web Sitesi Reklamları

Bu reklamlar, İnternet'te her yerde gösterilir ve metin, resim, video ve tıklayarak etkileşimde bulunulabilen reklamlar gibi birçok farklı biçimde sunulabilir. Reklamlar içeriğinize uygun web sitelerinde çıkacağı gibi, bu siteler arasından seçim de yapılabilir.  

Sosyal Medya Reklamları

Facebook, Twitter veya Instagram gibi sosyal medya siteleri, işletmenizin bilinirliğini artırmak için seçenekleri de sunar. Bu siteler özellikle müşterilerle ilişkiler kurmada olduğu kadar ürün pazarlamada da etkili ve yararlıdır.  

E-Mail Marketing

Gelen kutunuzu dolduran, istenmeyen veya "spam" e-postalardan değil, halihazırda sizden haberdar olmak istediğini belirten kullanıcılara ilgili bilgiler ve fırsatlar göndermekten bahsediyoruz.

Potansiyelinizle etkileşime geçin! 

Sosyal medya, insanlarla karsılıklı konuşma başlatmak ve potansiyel müşteri tabanınızı genişletmek için mükemmel bir yerdir.

 

Sosyal medya, müşterilerinizle ve potansiyel müşterilerinizle doğrudan iletişim kurmanızı, içerik paylaşmanızı, konuşmalara katılmanızı, güven oluşturmanızı, daha fazla kişiye ulaşmanızı, etki alanınızı genişletmenizi ve en önemlisi, müşterilerinizi daha iyi anlamanızı sağlayan bir platform işlevi görebilir.  

İTOB - Hedef Belirleme

Sosyal mecralardan elde edebileceğiniz kazanımlara odaklı hedefler belirlemekle işe koyuluyoruz. 
Bu süreçte sizi ve müşterilerinizi tanımak bizim için önemli.

 

İTOB - Söylem Geliştirme

İnsanlar haber okumak, bilgi almak ve komik videolarını paylaşmak için internete girerler. Satış konuşmalarınızı  dinlemek için pek değil. Söyleyecek sözü olmayan markalarsa sıkıcı olma eğilimindedir ve hızlıca yok sayılır.

İlk 3 aylık süreçte  İTOB'da yapılan projeler ve teşvikler için bir görsel ve metinsel bir söylem geliştireceğiz.

 

İTOB - Planlama ve Uygulama

Söyleyebilecek bir şeyler bulduktan sonra, sıra bunu söyleyecek kişileri nasıl bulacağımızda. Planlama aşamasında kullanabileceğimiz yüzlerce yöntem var, ama merak etmeyin bu konuda deneyimliyiz. Sizin için en doğrusunu biliyoruz.

 

İTOB - Analiz Aşaması

Sosyal medya çalışmalarını analiz etmek planlanan hedeflere ulaşımı kolaylaştıran bir faktördür. 
Analiz araçlarından alınan verilerle sizi bilgilendiriyor ve gereken değişiklikleri hayata geçiriyoruz.

 

1 yıllık süreçte İTOB'un websitesi Google standartlarına uygun olarak tamamen aktif hale gelmiş olacak. 

LABU - SHOWREEL 2016 | Şifre: labucomtr

SON 3 AYDA YAPTIĞIMIZ WEB SİTESİ REFARANS LİNKLERİMİZ

labu ajans referanslar

Referanslarımız

2016 YILINDA YAPTIĞIMIZ REKLAM FİLMLERİ REFERANSLARIMIZ

bottom of page